Καλησπέρα σας.Είμαι διαχειριστής σε κάποια πολυκατοικία στο Περιστέρι. Έχω το εξής πρόβλημα και θα ήθελα την βοήθεια όποιου γνωρίζει.
Η πολυκατοικία είναι νεόκτιστη (5 ετών).
Το θέμα έχει ως εξής: Από τον καιρό που ξεκινήσαμε να βάζουμε πετρέλαιο στο ντεπόζιτο μας και εγώ, αλλά και οι 2 προηγούμενοι διαχειριστές προτιμήσαμε μια συγκεκριμένη πολύ γνωστή εταιρεία έστω και ακριβότερη ώστε να έχουμε το κεφάλι μας ήσυχο ως προς την ποιότητα του πετρελαίου που μας φέρνουν!
Κάθε χρόνο κάνουμε τα service μας πάλι με τεχνικούς της συγκεκριμένης εταιρείας ώστε να έχουμε αναθέσει την δουλειά σε έναν υπεύθυνο! Φέτος (πριν από 2 εβδομάδες) βάλαμε 1000 λίτρα στην δεξαμενή μας και το ίδιο βράδυ χάλασε το καλοριφέρ. Την επόμενη ημέρα τους πήρα τηλέφωνο και έστειλαν 2 τεχνικούς τους και επισκεύασαν τον καυστήρα με χρέωση 60€ (35 η επίσκεψη και 25 το μπεκ)… Μετά από 2 ημέρες το καλοριφέρ σταμάτησε ΠΑΛΙ να δουλεύει! Την επομένη ξαναήρθαν πάλι κάποιοι τεχνικοί τους οι οποίοι έκαναν \”λένε\” κάποια συντήρηση (χωρίς να ξαναλλάξουν μπεκ) και το καλοριφέρ ξαναδούλεψε. Αυτά χωρίς χρέωση.
Το περασμένο Σάββατο ενώ το καλοριφέρ δούλευε ξαφνικά σταμάτησε πάλι με το ίδιο ακριβώς πρόβλημα. Φώναξα τους τεχνικούς τους και ήρθαν την ίδια ημέρα…. Διαπίστωσαν ότι ήταν βουλωμένη η καμινάδα !!!!! Τέλος πάντων τρύπησαν την καμινάδα και έβγαλαν μισή σακούλα σχεδόν σκουπιδιών λάσπη από μέσα !!!!!!!! Επίσης έκαναν και καθαρισμό του λέβητα και ξαναάλλαξαν μπεκ και όλο αυτό κόστισε 205€ !!! Δεδομένου ότι και το πετρέλαιο και οι τεχνικοί προέρχονταν πάντα από την ίδια εταιρεία θα ήθελα να μου πείτε αν έχω νομικά δικαιώματα απέναντι στην συγκεκριμένη εταιρεία καθ’ ότι θέλω να κινηθώ νομικά εναντίων τους!
Απάντηση: Ελέγξτε το συμφωνητικό για τα service που έχετε υπογράψει για να δείτε τι περιλαμβάνει. εάν π.χ. στον έλεγχο περιλαμβάνεται και έλεγχος καμινάδας εσφαλμένα κατά την άποψή μας χρεώθηκε εργασία για αυτήν.
Πηγή: Νομική Υπηρεσία Ομίλου Clemic