Τι αλλάζει στην υποβολή αιτήσεων για τις πολυκατοικίες στο πρόγραμμα «Εξοικονομώ – Αυτονομώ»
Αλλάζει η διαδικασία υποβολής αιτήσεων στο πρόγραμμα «Εξοικονομώ – Αυτονομώ» για την περίπτωση των πολυκατοικιών, καθώς όπως προκύπτει από τη σχετική απόφασή του νέου υπουργού Περιβάλλοντος, Κώστα Σκρέκα, δε θα απαιτείται πλέον το άνοιγμα τραπεζικού λογαριασμού συνδεδεμένου με το ΑΦΜ της πολυκατοικίας προκειμένου να υποβληθεί η αίτηση στο πληροφοριακό σύστημα https://exoikonomo2020.gov.gr, καθώς το σχετικό εδάφιο έχει απαλειφθεί.
Συγκεκριμένα, στη νέα απόφαση ορίζεται ότι «Μετά τη λήψη σχετικής απόφασης στη γενική συνέλευση της πολυκατοικίας για την έκδοση αριθμού φορολογικού μητρώου (ΑΦΜ) <διαχείρισης πολυκατοικίας> για τους κοινόχρηστους χώρους και την επιλογή του χρηματοπιστωτικού οργανισμού συνεργασίας για τη λήψη δανείων ή και την πληρωμή των δαπανών, υποβάλλονται οι αιτήσεις των ιδιοκτητών και μία αίτηση <ως σύνολο κτηρίου> του εκπροσώπου της πολυκατοικίας στο πληροφοριακό σύστημα της διαδικτυακής πύλης του Προγράμματος https://exoikonomo2020.gov.gr, καταχωρώντας όλα τα ζητούμενα στοιχεία».
Παράλληλα, ανακοινώθηκε ο νέος προγραμματισμός του προγράμματος «Εξοικονομώ – Αυτονομώ» ύστερα από την αναβολή του, η οποία ήταν η πρώτη απόφαση που πήρε ο κ. Σκρέκας αναλαμβάνοντας τα νέα του καθήκοντα. Ετσι, βάσει της νέας απόφασης το χρονοδιάγραμμα επαναδιαμορφώνεται ως εξής:
- Ανατολική Μακεδονία – Θράκη από 25 Ιανουαρίου.
- Δυτική Μακεδονία από 27 Ιανουαρίου
- Κεντρική Μακεδονία από 29 Ιανουαρίου
- Θεσσαλία από 1η Φεβρουαρίου
- Πολυκατοικίες από 3 Φεβρουαρίου.
Πηγή: ethnos.gr