Έχω πρόβλημα με τον ιδιοκτήτη σχεδόν από την πρώτη μέρα που μπήκα σε αυτό το σπίτι.
Έκανα το συμβόλαιο για το διαμέρισμα αυτό τέλος Αυγούστου του ζήτησα να το βάψει και μου είπε ότι θα μου πληρώσει τα χρώματα για να το βάψω μόνη μου του είπα εντάξει το έβαψα όλο από την αρχή γιατί σαν σπίτι ήθελε φρεσκάρισμα.
Έκανα την μετακόμιση στις 9 Σεπτέμβρη και είχαμε συμφωνήσει να του δίνω το ενοίκιο κάθε 11 του μήνα όταν πήγα μου ζήτησε αντί για 450€ να του δώσω 600€ γιατί το συμβόλαιο είναι από τις 20 Αυγούστου ανεξάρτητα που εγώ δεν έμενα εγώ αλλά το έβαφα γιατί δεν ήθελε να πληρώσει μαστόρους, τα έδωσα χωρίς αντίρρηση.
Μετά από μία εβδομάδα η κοπέλα του κάτω διαμερίσματος μου έκανε παράπονα ότι τρέχει νερά στην κουζίνα της όταν πλένω την βεράντα μου, αντί να το φτιάξει όπως όφειλε μου απαγόρευσε να πλένω την βεράντα μου και μου επιτρέπει μόνο να την σφουγγαρίζω.
Mου ζήτησε να του πληρώσω το νερό αρχές Οκτώβρη 35€ χωρίς να μου δώσει καμία απόδειξη και όταν ζήτησα τον λογαριασμό για να κάνω μεταφορά τηλεφώνου μου έδωσε τον λογαριασμό στον οποίο η τελευταία μέτρηση έγινε πριν καν εγώ μετακομίσω στο σπίτι και τα χρήματα ακόμα περιμένω να μου τα επιστρέψει.
Και το τελευταίο χάλασαν τα καλοριφέρ και δεν δουλεύουν του ζήτησα σήμερα να τα φτιάξει γιατί δεν έχουν πρόβλημα τα σώματα αλλά ο λέβητας και μου είπε οτι δεν είναι δικό του πρόβλημα αλλά δικό μου και υποχρεωμένη να το φτιάξω είμαι εγώ.
θα ήθελα να μου πείτε αν κάτι τέτοιο ισχύει αν είναι δικιά μου υποχρέωση να φτιάξω τα καλοριφέρ σε ένα σπίτι που είμαι μόνο δύο μήνες.
σας ευχαριστώ πολύ!
Απάντηση: Ο χαλασμένος λέβητας είναι σε κάθε περίπτωση ζημιά κοινοχρήστου πράγματος και επιβαρύνει όλους τους ενοίκους κατά το λόγο της συμμετοχής τους στις κοινόχρηστες δαπάνες ή στις δαπάνες θέρμανσης (αναλόγως τι προβλέπει ο Κανονισμός της πολυκατοικίας σας)
Πηγή: Νομική Υπηρεσία Ομίλου Clemic