Καλημέρα σας. Ο διαχειριστής της πολυκατοικίας μας, μας άφησε τις προάλλες για δεύτερη φορά μέσα σε 2 μήνες χωρίς πετρέλαιο. Πρόκειται για άνθρωπο που δεν ήθελε με τίποτα να αναλάβει, και έχει να βγάλει κοινόχρηστα 5 μήνες τώρα. Σημειωτέον ότι δεν του έχω πληρώσει ακόμη τα προηγούμενα κι αυτό όχι με δική μου αμέλεια μια και πάντα ήμουν συνεπής αλλά διότι 3 φορές που έχω πάει να τον πληρώσω δεν είχε την απόδειξη. Τον ενημέρωσα να με ειδοποιήσει όταν θα την έχει ώστε να εξοφλήσω κι ακόμη περιμένω. Σημειωτέον επίσης ότι χθες έπαθε βλάβη ο καυστήρας και αναμένουμε νέα απ’ τον τεχνίτη.
Έχω διαβάσει αρκετά γενικώς για τις υποχρεώσεις των ενοικιαστών/ιδιοκτητών αλλά λίγα για τις αμέλειες του διαχειριστή. Τί όπλα έχουμε στη φαρέτρα μας ως βαλλόμενοι απ’ τις αμέλειες του ώστε να τον υποχρεώσουμε να σεβαστεί τους υπόλοιπους? Εννοείται πως εάν ευθύνεται για τη βλάβη του καυστήρα θα την πληρώσει ο ίδιος αλλά δεν είναι δυνατόν εν μέσω δριμύτατου ψύχους και με μικρά παιδιά να σε αφήνει ο κάθε ανεύθυνος χωρίς θέρμανση.
Απάντηση: Δικαστικώς υπάρχει η αγωγή λογοδοσίας όπως κια η αγωγή για παράβαση του Κανονισμού. Προκειμένου όμως να λυθεί άμεσα το πρόβλημά σας, προτιμότερο θα ήταν να συγκαλέσετε μια γενική συνέλευση και με την νόμιμη απαρτία και πλειοψηφία να τον καθαιρέσετε από τα καθήκοντά του, να εκλέξετε νέο διαχειριστή και να καταβάλετε όλα τα οφειλόμενα ούτως ώστε να δημιουργηθεί αποθεματικό.
Πηγή: Νομική Υπηρεσία Ομίλου Clemic